Bersawang + Bersepah / 0 comments (+)



Hello fellas .

How are you today ?
Okey , batukku tak habis lagi .
Almaklumlah , malas nak makan ubat doe .
Dah lha dalam kelas suka bersembang , gelak-II sampai kena marah dengan cikgu .
Yeah , padan muka kita .

Yupp , apa yang bersawang + bersepah nya erk ?
Of coz lha bilik tidur atau bilik belajarku .
Haha . So , aku amek MC untuk kemas bilik .
MC ? Apa kena mengenanya erk ?
Act , harini ada perjumpaan kokurikulum .
Ntah kenapa aku rasa malas sangat nak pegi .
Maybe disebabkan aku tak nak jumpa cikgu yang membebel kat aku semalam kot . 
Dah lha aku persatuan BI , nanti dya marah lagi kat aku .
Mampus pi kat aku lha . Ada aku kesah ?
Hal cikgu lain , dya lak yang nak menyebok .
Menyampah denn .

Okey , berbalik kepada cite asal .
Bilik aku banyak sawang doe .
So , aku kena buang sawang-II tu sbb nanti kalau org datang .
Nanti diorg kata aku tak reti jaga bilik pulak .
Memey aku kongsi bilik dengan kakak aku .
Tapi , dia busy .
Candee SPM lha katakan . Wekk .
Tak pe , tahun depan dya tak de dah .
InsyaAllah , kalau dya cemerlang dlm SPM this year .
Mesti lha dya pergi jauh-II tinggalkan aku yang suka tendang dya masa tido . Huhuwk .

Tadi , aku dah sapu sawang , sapu sampah and then mop lantai .
Yeahh , dah bersih daa . 
Bersih lha sangat . Wekk .
Pastu aku makan kejap , isi perut yang sudah berbunyi .
Dah siap semuanya , aku sambung onl yang semalam coz kakak aku kacau .
Sebokk je .
K lah , bubye dan Assalamualaikum .

p/s : Dari semalam aku tunggu mesej atau missed call dari dya , tapi tak de pown . Nie nak mara nie .







← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.These pictures are not taken by me. If they are, my name will be posted on them. I don't give credits to anyone because nobody knows who the real owner of each picture. If the owner wants credits, they should put their URL on their picture.All Rights Reserved April 2011 © Pipie Ladybug

Instagram

Tagboard