#Untitled7 / 1 comments (+)

Time aku kenal dia dulu , dia baik sgt . 
Setiap mesej mcm bagi aku harapan ja . 
Nampak mcm dia tak bosan dgn aku , melawak bagai .
Oh noo ! I miss that moment :'(
He really different , aku tak kisah pun rupa dia mcm mana , lain dari sikap aku kat org lain .
Dia memang betul betul aku syg .
Setiap masa aku ingat dia ja , selalunya benda yg kat sekeliling aku yg buatkan aku teringat kat dia :(
Bila la aku dpt mesej dgn dia lagi mcm dulu ?
Aku selalu berharap dia mesej aku :'( :'(
Selalu sangat , setiap masa . Berharap berharap lagi lagi dan lagi :(
Gila doe , aku selalu kutuk dia tapi hakikatnya aku still sayangkan dia .
Aku ingat lagi , 1 hari tu aku ckp aku benci dia sgt sgt .
But now , perasaan benci tu bertukaq jadi perasaan sayang yg teramat sayang .
Hmm , nak ja aku mention nama dia . 
Tapi biaqlah rahsia . 
I really really miss you , a !



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.These pictures are not taken by me. If they are, my name will be posted on them. I don't give credits to anyone because nobody knows who the real owner of each picture. If the owner wants credits, they should put their URL on their picture.All Rights Reserved April 2011 © Pipie Ladybug

Instagram

Tagboard