Ada Tugas . / 0 comments (+)




Hello fellas . Good morning .
Da breakfast ke belum ?
Hari ni aku breakfast makan roti canai .
Sedap ooo .
Act , mak aku takda kat rumah .
Dia pergi sekolah ikut kkk aku dengar ceramah dan pastu nak amek netbook 1M .
Yeahh , Alhamdulillah kkk aku dapat .
Hehe , aku pulak yang happy .
Mak aku suruh jaga adik aku yang kecik sekali tu .
Hehe , aku tak jaga pun . 
Adek aku yang 2 org lagi tu yang jaga .
Aku pemalas kan . Kalau bahasa banjar cakap pengulir .
Hahahahahaha .

Okeyh , act aku ada tugas mengedit blog org .
Yeahh , dah siap .
So boleh lha aku update blog aku pulak kan .
Ehh , jap !
Aku edit blog sapa erk ?
Nak tau tak , nak tau tak ?
Jeng jeng jeng .

Arfah Hazirah bt. Sobli .
She is my classmates .
Dia suruh aku buatkan blog kat dia .
So aku pun edit lha .
Aku kan baik .
Haha , upahnya pun lumayan .
Hehe , just gambar U-Kiss ja aku mintak kat dia .
Dia kata tak apa .
Aku tak sangka , dah 3 blog yang aku edit guna blogskin termasuk blog aku sendiri .
Blog aku lha yang paling susah sekali nak edit coz 1st time aku edit guna blogskin .
Blog Syadiya senang sikit coz aku dah boleh hafal cara-II nak edit .
Lastly , blog Si Arfah ni lha yang aku edit .
Act , aku nak edit guna blog yang biasa tu .
Tapi disebabkan aku dah lupa macam mana nak edit , 
so aku pun wat keputusan nak edit blog dia guna blogskin .
Tapi simple je .
Aku tak larat nak cari yang cantik-II . 
Lagi pun broadband ni dah lembab tahap gaban .
Eceyhh , tak de lha . 

Alang-II aku nak post entry pasal tugas aku ,
baik aku cerita kat sini pasal dia .
Macam kawan aku cakap .
Alang-II menyeluk pekasam , biar sampai ketiak masam . bhahaha
Okeyh , his name is Is------ .
Act , aku suka kat dia .
Pastu classmates aku bagitau dia .
Dia minta 6ber phone aku .
So , aku pun bagi lha .
Pastu dia nak mintak couple .
Hehe , nak tau aku cakap apa ?
> Sorry , aku tak nak <
Nak tau kenapa ?
Coz aku tak nak tipu diri aku dengan diri dya .
Aku suka kat dya tak sesuka aku kat bdk yang pernah aku suka selama 1 tahun .
Sampai sekarang aku tak boleh lupakan dia sbb dia masih 1 sekolah dengan aku sekarang .
Sorry , aku berjiwang-jiwang kat sini .
 
Kbye .

p/s : Mesti dya tertanya-tanya kenapa aku tak nak terima dya kan ?




← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.These pictures are not taken by me. If they are, my name will be posted on them. I don't give credits to anyone because nobody knows who the real owner of each picture. If the owner wants credits, they should put their URL on their picture.All Rights Reserved April 2011 © Pipie Ladybug

Instagram

Tagboard