Nasyid ohh Nasyid / 0 comments (+)
That's me . Comel tak comel tak ? Haha , perasan jepp .

Hello fellas .
Today , aku rasa macam tak sedap badan ja .
Badan aku panas , pening kepala .
Okeyh , back to title .
Today , ishh berapa banyak today yang aku tulis ni .
Hehe , sorry yep .
K , hari ni aku ada latihan nasyid dengan kawan aku 4 orang lagi .
Kami masuk nasyid untuk Hari Kokurikulum Jumaat nanti .
Malu weyh .
Aku taw suara aku tak sedap macam Najwa Latif .
Hehe , korang doakan aku menang taw .
Act , kami mewakili Badan Unit Beruniform Pandu Puteri dan Renjer Puteri .

Hari Kokurikulum nanti macam-II aktiviti yang ada .
Such as Nasyid , Kawad Kaki , Gerai Terlaris and etc .
Kkk aku masuk Gerai Terlaris .
Cikgu dya cakap nak jual nasi lemak dengan laksa ja .
Haha , laku ke nanti .
Hmmm , harap-II kami menang nasyid .
Korang doakan kami menang tempat pertama taw .
Sapa yang doakan kami , I really appreciated it .
Thanks .

Kbye . Assalamualaikum .



← OLDER POSTS | HOME | NEWER POSTS →

Greeting
Thank you for dropping by.These pictures are not taken by me. If they are, my name will be posted on them. I don't give credits to anyone because nobody knows who the real owner of each picture. If the owner wants credits, they should put their URL on their picture.All Rights Reserved April 2011 © Pipie Ladybug

Instagram

Tagboard